Energidricka borde vara olagligt

Hejsan alla trevliga människor! Och otrevliga! Fast mest hejsan till de trevliga. I alla fall, jag har skippat att bloggat på ett tag för att jag har varit med Markus hela helgen, och det är det bästa jag vet! Vi var i Åkersberga med mina polare på lördan för att planera en musikvideo, och jag måste säga, Åkersberga är fan sämst asså! En tant på Ica stoppade mig på vägen ut för att min kompis Felicia skulle köpa en energidricka åt mig. Tydligen ser jag inte ut som 15, och det är en JÄTTE big deal eftersom det är ju energidricka! Riktigt farliga grejer! Borde vara olagligt! Nä men seriöst. Jag fick fan damp. Hon bah: "JAG SÅG DIG HÅLLA I DEN DÄR DRICKAN FÖRUT! OM DU SKA HA ENERGIDRICKA SÅ FÅR DU KÖPA DEN SJÄLV!". Och jag bah "Men jag hämtade den bara tilll henne, ta det lugnt liksom. Big deal..." Hon var ju helt knäpp i huvet! Men nu ska jag lugna ner mig. Förlåt.
Sen på söndagen så åkte vi skridskor på Rönnigesjön, eller rättare sagt jag gjorde det. Det visade sig att skridskorna som Markus skulle låna var två stycken vänsterfötter. Så han åkte runt i sina skor istället och det gick också bra. När vi kom hem sen så chillade vi bara och hade de mysigt. Så här kan det se ut när vi chillar:
Snygga va!?
Gissa vad som hände igår då? Jo det var min födelsedag! 17 år är jag nu. Och det känns bra! Fick en tv, en signerad Dead by April skiva, parfym/bodyspray från hollister, en ring och sen den bästa presenten till sist, ett jättefint armband från Markus. Jag är jätte glad! Hihi!
Just nu gör jag inte så mycket, sitter i sängen och kollar på lite tv medans jag snackar med älsklingen på skype. Känner som att jag måste göra lite läxor men helst inte liksom. Så jag skippar nog det idag. Justefan! Är ledig imorgon! Så himla skönt! Fast då måste jag troligen göra läxorna då istället vilket inte är så bra kanske. Jaja. Det löser sig. Det gör det alltid. Nu är det Simpsons so I'm out! PEACE MOTHERFUCKERS! Oj förlåt, inte meningen att göra er ledsna. Hejdå kära barn!

Kommentarer
Postat av: Sabina

åh tack så mycket! :'D

2012-03-20 @ 19:29:44
URL: http://sabinaalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0