Inte dagens outfit. Nej. Aldrig.

Tudeluuu... Hej. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nurå men jag kan börja med att säga att jag har digitalt skapande. Inte så fel förutom att jag är lite lost som vanligt. Men det löser sig nog som jag brukar säga.
Om ni vill veta vilken låt jag lyssnar på just nu så är den här:
Asbra låt, svårt att inte hålla med mig va?
Idag ska jag dra till IKEA och köpa nya möbler! Jag är astaggad! Ni fattar inte hur fult mitt rum är just nu. Jag kan sammanfatta genom att säga att det är små hundar på tapeterna. Det är värre än vad det låter, och det låter ganska hemskt. Men vi ska i alla fall fixa nytt skrivbord, kanske nån hylla, byrå, och så hoppas jag på att få en ny säng också. Hihihi. Det som kommer se lite kul ut är att det kommer vara nya snygga möbler, men tapeten är jag tvungen att leva med ett tag till.
Om ni undrar hur jag ser ut idag så kolla på bilden nedan. Och nej, inget "dagens outfit". Jag gör inte sånt. Nej. Absolut inte. Ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0