End of story

Det funkar sådär med att fixa bloggen... Photoshop krånglar och tillåter mig inte att ha headern i någon annan färg än svart/grått. Så det får se ut som det gör tills jag klurar ut hur jag fixar det. Ska ha nån bild också men då måste jag hitta nån och det orkar jag inte just nu så. Ni får vara nöjda med hur det ser ut just nu.
Vill ni veta vad som har hänt mig idag då? Klart ni vill veta. Jag har varit i skolan. End of story.
Imorgon ska jag till Markus! Har inte träffat honom på typ 2 veckor... Så ni kanske förstår hur mycket jag har längtat!
Just nu sitter jag och lyssnar på System Of a Down. Ett av alla mina favoritband. Jag dööör typ varje gång jag lyssnar på dom! Så j**** bra! Denna låt lyssnar jag på just nu:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0