CAPS LOCK FÖRLÅT MIG

JAG GLÖMDE ATT SÄGA EN SAK! OCH JA, JAG HAR CAPS LOCK! ANDLEDNINGEN TILL DET ÄR ATT JAG ÄR SÅ HIMLA GLAD! INTE FÖR ATT JAG ÄR ARG. SÅ TÄNK ER DETTA MED EN JÄTTEGLAD RÖST OCH INTE EN ARG OK!? HAHA.
I ALLA FALL, NU SKA JAG BERÄTTA EN SAK SOM HÄNDE IGÅR! VET INTE OM JAG SAGT DET FÖRUT, MEN JAG SKICKADE EN HAMBURGAREKUDDE SOM JAG GJORT TILL SMOSH FÖR ETT TAG SEN... IGÅR SÅG JAG PÅ FACEBOOK ATT HELA "IAN IS BORED"-VIDEON ÄR DÖPT TILL "BIGGEST BURGER EVER IN OUR MAIL!?". OCH EN STOR BILD PÅ MIN BURGARE INNAN MAN LIKSOM PLAYAR VIDEON! HUR JÄVLA TUR KAN MAN HA!? JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD! WHAT ARE THE ODDS FOR THAT TO HAPPEN LIKSOM!? DOM ÄR JU HUR KÄNDA SOM HELST OCH ALLT! OTROLIGT!
Jag kan tyvärr inte visa klippet nu eftersom det inte är uppe på youtube än... Men så fort det finns på youtube så visar jag er! Det är så himla häftigt! Jag kan fortfarande inte fatta det!
Nu ska jag försöka lugna ner mig. Ok. Jag är lugn. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0