Ny design!

Hej allihopa! Det var allt för länge sen jag bloggade och det ber jag om ursäkt för! Det är säkert en massa människor som jag har gjort besvikna osv... Men nu är jag tillbaks med en ny design till och med! Det blev inte så tokigt va?
Just nu sitter jag på fotolektion. Vet inte riktigt vad som händer. Har ingen koll. Men snart är den slut!
Efter plugget ska jag följa med Jessika till ungdomsmottagningen. Det går väl snabbt antar jag. Sen är det bara direkt hem och lägga sig i sängen å vila! Har varit sjuk i 1 vecka nu så jag försöker att bli frisk. Det dumma är att varje gång jag lägger mig ner och försöker sova så börjar jag hosta som en galning. Kan inte sluta. Igår hostade jag tills jag fick ont i magen. Inte ok.
Ikväll ska jag nog spela lite MW3 som vanligt. Härligt spel de där! Fast inte lika bra som Black Ops. Inget slår Black Ops. Juste, glömde nämna att jag ska spela mot min pojkvän Markus, han säger att han kommer vinna. Men vi alla vet att det inte är sant (a). Markus läser du detta så puss på dig! Hihi!
Åh jag är jätte sugen på sushi. Men jag har inte råd... Jag är en liten fattiglapp. Ajajaj.
Men i alla fall jag kanske borde försöka koncentrera mig på lektionen nu! Pusshej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0