Nu är det fredag!

God morgon gott folk! Vet ni vad som är jobbigt? (Känns som jag typ alltid säger så, måste sluta) Iaf, det som är jobbigt är att jag var tvungen att gå upp kl 6 idag. För att vara hos tandläkaren kl 7.10. Det gick bra osv, hade fina tänder sa tanten. Men så ska man ju bli röntgad också, och den där fyrkanten som man är tvungen att ha i munnen gör ju skitont! Brutal smärta helt enkelt. Annars gick det bra.
Sen direkt efter tandläkaren så var det bråttom till läkare i Stockholm. Läkaren som jag snackade med var sjukare än alla patienter på sjukhuset tillsammans. Han var lite skrovlig om man säger så. Och de roliga var att när han skrev på datan så skrev han bara med pekfingrarna. Det tyckte jag var roligt. Men han var ju en gammal gubbe så...
Såg detta påväg mot läkaren. Hmm...
Efter läkarbesöket så tog jag tåget till skolan och nu sitter jag på samhällskunskapen och har kul. Är lite osäker på vad hon snackar om men det löser sig till slut.  Nu sa hon ett ord, "resurser". Så de kanske handlar om det?
Nu är det äntligen fredag! Som jag har längtat! Inte för att fredag är fredag osv... denna fredag är speciell. För idag så träffar jag min älskling! Har saknat honom grovt! Jag är jätteglad, några timmar kvar bara sen får jag pussa på honom! Lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0