Jag är en sjukling

Hejsan folket! Redo att läsa om mitt spännande liv denna dag? För de första så är jag hemma. Sjuk som en liten sjukling. Har varit det över en vecka nu och det kanske inte är så bra. Så jag tänkte att jag tar en dag till och vilar upp mig så hoppas jag att jag blir frisk till helgen.
Istället för att dra till skolan och plugga osv, så ska jag jobba med en filmanalys och en "bookreport" idag. Filmen jag ska göra filmanalys till heter "Gökboet". Handlar om massa mentalt sjuka människor. Så jag kan nästan relatera till dem.
Kanske borde börja koncentrera mig nu. Pusshej, leverpastej!
Ps. Kul att jag har så mycket bilder va? Säg till om det blir för mycket.

Kommentarer
Postat av: Elin

Aaaastrid bli frisk snälla du! :'(...<3 snygg designen blev btw! :D

2012-02-09 @ 21:24:47
URL: http://mirandaborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0