Frågor och svar!

Jag har tråkigt. Förlåt mig.
1. Röker du? Nej.
2. Födelsedag: 12 Mars.
3. Är du svensk? Japp.
4. Vem ringde dig senast? Mamma...
5. Vem smsade dig senast? Markus.
6. Vem kramade du senast? Jessika.
7. Vem pussade du senast? Markus.

8. Roligaste personen du vet: Matilda.
9. En snygg kille: Markus.
10. En snygg tjej: Megan Fox.
11. Vem träffade du senast & vart någonstans? Klassen i skolan.
12. Ögonfärg: Blå.
13. Vem såg du senast? Pappa.
14. Har du någonsin förlorat en vän? Ja.
15. Vad åt du senast? Bacon.
16. Vad drack du senast? Mjölk.
17. En vacker person: Elsa.
18. En snäll person: Elin.
19. En gullig person: Jessika.
20. En jobbig person: No comments.
21. En konstig person: Jag är en konstig person.
22. En med magrutor: Taylor Lautner.
23. När skrattade du senast och varför? Igår när jag pratade med Markus eftersom han gör mig så glad♥
24. När grät du senast och varför? Förra veckan, kommer inte ihåg varför (Y)
25. Är du singel? Nepp.
26. En du saknar: Markus.
27. Ditt humör just nu: Trött och glad.
28. Hur många vänner har du på facebook? Vet ej hur man kollar det för nu har jag den jävla tidslinjen. Ursäkta språket.
29. Hur många av dem är tjejer & hur många killar? Vet inte orkar inte räkna...
30. Har du skilda föräldrar? Nepp.
31. Hur många syskon har du? 3.
32. Din favoritfärg: Blå.
33. Nån du vill träffa: Markus.
34. Äckligaste du vet: Gammal mat.
35. Har du någonsin brutit mot lagen? Ja kanske de kanske.
36. Är du kär just nu? Ja.
37. I vem? Markus♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0