Den normala katten

Min katt. Figaro. Han är lite speciell om man säger så. Så jag tänkte typ såhär "Varför inte göra ett blogginlägg på bloggen om min jävla katt?". Kolla här nu. Han gosar ALDRIG med någon och han har spenderat denna kväll genom att fly från mig när jag kommer i närheten... Man får knappt nudda nissen. Och om han ser skuggor så attackerar han dom som om de vore något där på riktigt. Och ibland (typ hela tiden) attackerar han mig. Ingen annan. Bara mig. Jag och min katt asså... Vi älskar verkligen varandra.
Nu börjar jag fundera varför jag skrev ett helt inlägg i bloggen om min katt... Men nu har jag redan skrivit skiten så jag kan lika gärna ha kvar inlägget. Störd jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0