Call of Duty: Black Ops

Hej igen! Känns som att jag har gjort alldeles för mycket inlägg på bloggen idag. Men jag var bara tvungen att göra ett till för att släppa ut nörden inom mig.
Jag ska visa er några riktigt grymma låtar! Och alla kommer från Black Ops! Zombie läget dårå eftersom det är lite ont med truddelutter på de andra spel läget. Det är Elena Siegman som är den grymma sångaren! Men om man söker på spotify kommer man till en helt annan brud som sjunger hippielåtar osv så... det är ju lite synd. Aja, lyssna nu på låtarna! Så bra att man typ dör osv.
Här är en låt som inte Elena Siegman är med i, det är kanske inte en riktig låt osv... Men den är så himla härlig å lyssna på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0