Pizza

Hej flickor och pojkar och annat. Helgen har varit toppen eftersom jag ha varit hos min älskling! På fredagen så tog vi det lugnt och kollade lite på Dexter, riktigt bra serie måste jag säga.
Sedan på lördagen så drog vi till american pizza eller vad det heter och käkade. Så himla gott att jag typ dör! Men när jag skulle hämta dricka så valde jag Sprite, gissa vad som kommer ut ur maskinen istället? Bubbelvatten. Så jävla fult att dom försöker lura en så där. Så jag hällde ut allt och tog Cola istället.
Sedan på kvällen drog vi till Markus polare och hängde med lite trevliga människor. När vi kom hem sen så kollade vi på lite Dexter igen och käkade pizza. Gottgott.
Nu har jag kommit hem och jag sitter och spelar mw3 och snackar skype med söta Markus! Snart dags å sova kanske, innan pappa blir rasande. Och det får han ju inte bli. Höhöhö.
Förlåt att jag inte har nån bild, vet att det är fett tråkigt utan. Men ibland får man inte allt man vill ha i livet och då måste man lära sig att acceptera det och gå vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0