Scott Pilgrim vs The World

Om ni läste mitt förra inlägg så såg ni att jag är på matte lektion. Och det där med att börja lyssna funkade inte så bra. Så nu skriver jag om en film istället!
För er som inte har förstått vilken film jag ska skriva om så är det "Scott Pilgrim vs The World". Det är en grymt bra film! Men den kan vara lite svår att förstå i början som mina kompisar själva sa i helgen när vi skulle kolla på den, dom tyckte inte den var så vidare bra så vi slutade kolla på den, fett synd. Men när man kommer förbi början så börjar man förstå. I alla fall ska jag berätta lite vad den handlar om! Den handlar om Scott som har träffat en tjej som han tycker är underbar. Men för att kunna vara med den tjejen så måste han besegra hennes sju onda ex. Det går ganska bra faktiskt men jag kom på att jag inte vill avslöja för mycket. Hehe.
Det är lite tv-spels tema igenom hela spelet. Det tycker jag är ascoolt! Vet inte riktigt om någon annan film gjort så förut. En annan sak som jag också tycker är väldigt häfigt är att i en scen så är det musik från Zelda. Asgrymt ju.
Har ni inte sett den förut så rekommenderar jag den verkligen! Den är skitkul! Den liknar Kick Ass lite grann så om du gillade den så gillar du nog "Scott Pilgrim vs The World" också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0