Oj så trevligt

God dagens! Hade en jätte chill dag idag! Började kl 12 med engelska, då vi kollade på The Social Network. Inte världens bästa film men det är bättre än att plugga och skit. Sen efter det så hade vi idrott, men jag hade glömt kläder så jag gick hem lite tidigare. Så det va ju skönt! Men i framtiden måste jag nog skärpa mig.
Nu är jag i alla fall hemma och har det lite trevligt för mig själv (oj vad det lät fel). Men jag sitter faktistk och spelar lite Black Ops. Igår så funkade det inte att logga in på Playstation Network så jag hade typ damp. Och för er som inte fattar vad jag menar med det så betyder det att jag inte kunde spela Black Ops igår. Haha.
Ikväll! Det kommer bli toppen tror jag. Kanske träffar Matilda på Ica Stop och då ska vi äta sushi. Fett gott! Hoppas det blir så. Sen efter det så blir det nog lite mer tv-spel tror jag. Aja, nu ska jag fortsätta spela Black Ops! Hare bra!

Kommentarer
Postat av: julia

Den filmen är ändå helt ok :D

2011-09-22 @ 16:38:50
URL: http://juliamartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0