Kondom reklam!

Tjenare! Hade en asgrym dag idag ska ni veta. I början av den vackra onsdagen så stack jag, Calle, Amanda och Jessika in till stan och filma kondom reklamen! Vi hade inga skådespelare så vi gjorde så att Amanda klädde ut sig till en söt liten "Kondom ängel" och sprang fram till random personer och frågade om de ville ha en kondom. Det var ju askul ju! Men det shockade oss alla att typ ingen ville ha en kondom... Eller kanske inte, eftersom hon hade vingar och en liten krona på sig. Haha. Men vi fick mycket bra material till reklam filmen och jag tror vi ska fortsätta spela in imorgon efter skolan fast den här gången i Täby centrum. Det blir nog lika kul tror jag!
Efter vi hade vart i stan så var vi tvungna att dra tillbaks till skolan. Då hade vi grafisk kommunikation som kanske inte va nån höjdare... Hela lektionen handlade om typsnitt. Asså, typsnitt... Det är typ som att ha en hel lektion om hur man byter kanal på tvn. Haha kanske inte men vafan. Hade i alla fall mycket tid på den lektionen till att hitta asbra låtar på Spotify! Så nu sitter jag och lyssnar på dom och känner mig väldigt nöjd.
Efter skolan stack jag och träffade Matilda på vårt vanliga lilla ställe. Badminton hallen... Haha, random. Men där köpte vi en cola och satte oss ute och pratade lite. Det var väldigt härligt att prata med henne. Som vanligt. Hon är super.
Nu är jag hemma och pappa ropar på mig att det är mat! Kanske borde dra och kolla vad det blir för nåt. Hihi. Ha det så bra hörni! Ska visa en riktigt bra låt senare! Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0