Jedward!

Tjena! Idag var jag och Elsa och kollade på Jedward i Kista Galleria. Vi väntade i flera timmar på att se dom men det var det värt! Fatta hur hemskt det var att bara stå och inte göra någonting i flera timmar! Elsa och jag kom dit en halvtimme innan den här Blog Awards grejen skulle börja... Men vem fan är där för att kolla på Blog Awards? Det är ju liksom Jedward man kommer dit för. Haha. Nä men vet ni vad som var irriterande? Det kom nån tjej klockan 11 upp på scen och hon bah: "Hejsan! Välkommen! Jag kommer tillbaks om en timme" AH! Aja, så då stod vi och väntade i en timme... Och sen väntade vi och väntade, såg Mohombi en snabbis men vem bryr sig, haha.
Sen! Klockan kvart över två så kom dom upp på scen! Det var helt otroligt! Elsa och jag stog på bästa stället eftersom när han sprang och skulle ge publiken en kram så stod vi precis där och kunde röra honom! Sen så stagedivade han också på samma ställe och då kunde man röra honom ännu mer! Det var grymt.
I slutet av deras uppträdande så gick en av killarna från Jedward (jag ser inte skillnaden på dom, ursäkta mig) fram dit där jag och Elsa stod och bah: "Who wants my tie!?" Sen kastade han den ut i publiken exakt där jag står! Jag håller i slipsen och tänker för mig själv "Det här kan ju inte vara sant! Herregud!". Och precis när jag tänker så så börjar 7000 andra människor att börja dra i den... Så det blev ingen slips till mig. Fett synd.
Aja, jag är skit glad ändå! Det hände en massa andra saker också men nu märker jag att jag har skrivit lite mycket och jag pallar inte skriva mer. La upp en video på youtube från deras uppträdande också. Hehe. Här är den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0