En bra dag

Tjenamors! Hur är läget? Bra. Igår så hade vår skola idrottsdag och då gick vi runt hela Rönningesjön! Fatta vad jobbigt asså. Men det var ändå lite kul för det fanns stationer på olika ställen runt om där man stannade för att tävla mot en annan klass. Det roliga med det va att vi vann! Haha. Vet inte varför jag berättar det men trodde ni ville veta... Eller? JAJA.
När idrottsdagen slutade kl 12 så gick jag hem och bara tog det lungt. Härligt. Spelade tv-spel som vanligt! Jag kommer nog aldrig tröttna på det! På kvällen köpte vi supreme burgare från Max. Det var härliga tider det... Efter maten stack jag till Näsbypark Centrum för att träffa Sara. Vi köpte lite gott från Sabis och sen var vi lite galna... Hihi. Det var i alla fall skit kul. En riktigt bra dag må jag säga.
Idag har jag också en bra dag (det där lät fel på något sätt). Men jag ska i alla fall till skolan jag älskar. Höhö (säger detta för att min svenska lärare läser min blogg). Nejrå, driver. Men på morgonen har jag i alla fall film och tv produktion, senare lunch och sen så slutar jag med grafisk design. Asbra dag! Plus att efter skolan drar Oskar hem till mig så ska vi spela tv-spel! Haha. Det blir nog grymt. Aja, måste skynda mig nu för jag ska vara i skolan om 30 min! Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Vickan - AlltiRosa

Gulliga bilder :)Jag är ganska värdelös på tv-spel trots att vi har en del hemma.

2011-09-22 @ 09:29:05
URL: http://blogg.alltirosa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0