Allt är bra

God morgon! Det finns inget bättre än att lyssna på musik! Igår var jag tvungen att köpa Spotify Unlimited för jag var för lat för att skapa ett nytt konto... Plus att jag hade suttit hela dagen och hittat en massa grym musik som jag inte ville bara skulle försvinna. A det var ju kul för er att veta. Oh juste! Vet ni vad jag kom på igår? Jag gillar precis all musik som finns! Det känns underbart! Nu kommer det här låta konstigt men jag gillar allt från Jonas Brothers till System of a Down till Audio Bullys och The Prodigy. Jag är llite små knäpp men det får man faktikst vara.
Idag börjar jag kl 12 med engelska. Så innan det ska jag bara chilla och lyssna på musik. Kanske spela lite cod, det gjorde jag faktiskt inte igår... Första gången det händer på flera veckor! Haha. Jag är helt sjuk.
Efter skolan, inget planerat. Är ingen planerare i å för sig. Men vi får se vad som händer! Händer säkert något kul. Hihi. Nu ska jag gå och käka lite frukost. Ha det riktigt bra i skolan idag! Höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0