Vänta här nu...

Godmorgon! Aldrig riktigt fattat om godmorgon är ett ord eller om det egentligen ska stå "god morgon"... Haha. Så smart är jag liksom. I alla fall, idag börjar jag kl 11.30. Så jädra skönt! Men jag blev väckt kl 7... Haha, det blev nåt fel där tycker jag. Aja, jag behöver ju ha tid att duscha och sånt. Kanske inte så lång tid men ändå. Då kan jag ju spela lite tvspel innan skolan också.
Ah! Vet ni vad jag kom på!? Fodralet med ALLA mina tvspel är borta! Inte för att jag letat så mycket men jag säger att de är borta för jag orkar inte leta. Haha, ja så kan de gå. 70-80 spel finns i fodralet. Tänk va mycket pengar det är. Jag borde nog börja leta lite.
Nu måste jag i alla fall börja göra mig klar! Inte för att det är bråttom utan bara för att detta lilla blogginlägg måste få ett slut nån gång. Jag önskar er en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0