Jag blev rädd igår

Hej! Läget då? Nu ska jag berätta lite om vad som hände igår och sen vad som jag hittade på idag. Det händer mycket saker som jag måste säga!
För det första! Ja nu säger jag det! Här kommer de! Nu berättar jag! Aja i alla fall. Stack hem till Matilda igår kväll och snacka lite och kollade på Grey's Anatomy å bara chillade. De va riktigt skojigt! Sen såg jag de läskigaste jag sett i hela mitt liv! Tack vare Viktor... De va en serie på nätet. Först när jag klickade på länken så tänkte jag bara "Hur läskig kan den vara egentligen? Det är ju bara en serie..." Så jag läste den... Asså jag skrek! De var så jävla läskigt att jag skrek! Helt otroligt va rädd jag blev! Sen visade jag den för Matilda och då blev vi rädda tillsammans. Haha. Roliga tider.
Kära Matilda som går med mig efter att ha läst den läskiga serien.
Men i alla fall idag rå, inte hänt så mycket. Eller? Jag glömde idrotts kläder idag... Vilket inte var så bra. Fick köra boxning i mina vanliga kläder. Men det gick bra ändå! Efter idrotten slutade så gick jag hem, då gick jag förbi en skitskum snubbe. Trodde han bölade först men de visade sig att han bara skrattade... Jaha tänkte jag...
Fina Elin med boxningshandskar.
Imorgon! Då är det skolfoto! Lite småläskigt sådär faktiskt. Hela klassen ska ha OnePiece på sig. Men min är för stor så jag ser jätte skum ut... Aja det löser sig som jag brukar säga.
I helgen! Haha, känns som jag går igenom hela mitt liv. Men ändå! I helgen så ska jag kanske dra till Jacob och hans kompisar och så ska vi köra lite paintball! Det kommer bli fett kul! Fast de kostar pengar... Som allt annat i världen. Men paintball är skitkul så spelar roll!
Nu ikväll ska jag bara ta det lite lungt. Å nej vänta. Jag ljög. Kom på att jag måste göra matte läxa som är tills imorgon... Aja jag har inte så många uppgifter kvar. Det går nog bra. Men då är det nog dags att jag börjar med det! Ha det så bra gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0