Nä nu jävlar!

För det första så vill jag be om ursäkt för språket. Och sen vill jag säga hej! Det var 5 dagar och 22 timmar sen jag bloggade. Så jag tänkte jag skriver väll en liten truddelutt nu på morgonen. Fast det kommer bli lite svårt för jag borstar tänderna samtidigt. Men jag ska försöka!
Jo vad har hänt de här 5 dagarna då? Låt mig tänka efter... Kunde inte komma på något speciellt så jag frågade syrran, "Elsa har jag gjort något speciellt de senaste 5 dagarna?". Och då svarade hon "Borstat tänderna". Hmm... Nu hänger jag inte riktigt med här... Jag tror inte hon förstod min fråga riktigt. Aja, nu kom jag på en sak som har hänt! Vi hade klassfoto någon dag. Men vilken kommer jag inte ihåg. Hehe. Men vem bryr sig liksom.
Justeja! I lördags så köpte jag och pappa(egentligen pappa, pappa betalar) en firewire sladd så jag kan överföra all film från filmkameran till datorn. Så jag satt hela lördagskvällen och kollade igenom lite gammla saker från när jag var 10 år... På samma gång kom jag på att jag är nog inte helt frisk i huvet om ni förstår vad jag menar. De var ju helt sjuka grejer som jag inte äns kommer ihåg att de fanns! Haha, så de va lite kul å kolla på allt. Gjorde till och med en liten film som jag la upp på facebook. Trevligt trevligt.
Igår så hängde jag, Felicia och Elsa i Viggbyholm och filmade lite. Ska göra en musikvideo till "First of The Year" med Skrillex. Håller på att klippa den nu. Kommer att bli rikigt svårt att få i ordning den för vi hade inte tillräckligt med material. Men jag ska komma på något så att det löser sig!
Men nu ska jag göra mig redo för skolan! Börjar kl 9.45 så jag har latat mig hela morgonen... Aja! Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0