Juste, jag har en blogg

Hej! Hade helt glömt bort att jag hade en blogg. Bra utav mig! Nä men nu när jag har kommit på det så finns det ganska mycket saker att säga om vad som hänt på sistone!
I helgen så var jag, Elsa och mamma på chokladfestivalen i Stockholm. Det var faktiskt ganska trevligt! Vi har gått dit 3 gånger förut så nu bilr det väll typ till en tradition. Det ända vi brukar göra där i att gå ett varv runt och bara käka smakprov. Hihi. Sen var det en snubbe på scenen som skulle göra chokladmousse. Så då stod vi i 20 min och kollade på när han bara snackade om ingenting. Han hade inte äns börjat göra chokladmousse!? Och varför står vi där som idioter och ska kolla på när någon gör chokladmousse? Det är ju inte som man tänker på en fredagskväll "Oh va det skulle va kul att kolla på någon som gör chokladmousse!". Haha. De är ju bara konstigt.
En annan sak som Elsa och jag gjorde i helgen var en till cover! Denna gång var det The Scientist med Coldplay som vi sjöng. De lät förjävligt för Elsas gitarr va inte stämd.. Och vi orkade inte fixa den. Haha, så de blev som de blev. 42 visningar på 1 dag. Coolt va!? Haha ne.
Annars då? Jo det har gått en dag sen dess... Så kanske inte så mycket har hänt. Har gjort en samhällskunskaps tenta. Vilket inte är nå skoj. Men den blev gjord tillslut i alla fall. Sen så har jag tagit lite bilder på andra bilder som jag gjort. Haha, de där lät lite komplicerat. Men så här ser de ut!
Ha en riktigt trevlig dag hörni! Lägger upp lite låtar senare för det känns som de va ett tag sen ni fick höra lite riktig musik! Haha. A hejrå!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Astrid! Fan vad grym du är på att måla då! :D

2011-10-24 @ 16:13:19
URL: http://justsofine.blogg.se/
Postat av: william

vad fint du ritar.D

2011-10-26 @ 18:14:41
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: william

vad fint du ritar.D peter:D

Och choklad fontät:D



SV; naw tackar:DDD

Vad tycker du om mina "Nature Girl" foton som jag har tagit på min vän:D?

2011-10-26 @ 18:16:19
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0