Jag är trött

God morgon! Eller nåt... Vaknade precis. Jag var nog uppe lite för sent igår. Tror det blev till halv 5 eller något. Men det vare värt. Köpte nämligen ett nytt spel igår, Call of Duty 4 Modern Warfare. Till datan... Måste säga att det var riktigt svårt! I alla fall till en början men sen gick det bättre. Men ändå! Så himla mycket knappar att hålla rätt på. Jag kan inte hålla rätt på så mycket samtidigt! Haha. Aja, det var kul att spela i alla fall för jag hade trevligt sällskap av massa grabbs, som dock var extremt mycket bättre än mig. Men jag får öva lite och sen så! Då jävlar!
Idag ska jag i alla fall göra ingenting. Tänk va skönt att bara inte göra någonting. Inget planerat. Tänker bara ta det lungt och äta allt onyttigt jag kan komma åt. Funderar faktiskt om jag ska dra till Täby C för att köpa en jacka... Aja, vi får se hur det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0