Ingen skola för mig

Hej! Vet ni en rolig sak? Det skulle varit nån matte hjälp kl 12 som skulle sluta 4... Men den är inställd! Haha! Så jädra bra! Så nu tänker jag bara chilla hemma hela dagen. Härligt. Men vad ska jag göra då? Det får nog bli lite tvspel tror jag. Som vanligt. Sjunga ska jag också göra. Det tycker jag är kul.
Juste! Jag tror jag glömde säga en sak förut. Den är inte viktig alls men måste sägas! Till alla dem som spelar black ops... Jag har lärt mig zombie låten på piano! Grymt asså! Men jag är inte så duktig så jag ska nog öva lite mer. Det kan jag ju göra idag! Perfekt! Asså det låter som att jag inte har nåt liv...
Aja! Nu ska jag dra och värma en billys pizza! Så himla gott. Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0