Inge internet!

Nu har jag äntligen internet! Åkte nämligen till Söderhamn igår och där har vi inget trådlöst internet. Glömde köpa det igår så jag var tvungen att klara mig en hel natt utan internet! Det var fett jobbigt men jag klarade mig. Nu har jag internet och jag är gladare än någonsin! Hade tänkt att spela lite cod 4 och bara chilla. Lite red bull finns i kylen också så det kommer bli en toppen kväll!

Måste bara berätta lite snabbt hur jag planerat nästa vecka. Min syrra Elsa och jag ska spela in hennes låtar och göra covers på olika låtar! Jag ska till och med sjunga... Vi får se hur det går asså. Men det kommer nog bli jättekul och jag längtar verkligen ska ni veta! I vinter har jag också planerat filma lite. Tänkte filma lite snowboard in action om ni fattar vad jag menar. Ska också göra en musikvideo till "Mountain Song" av Jane's Addiction. Spännande!

Men för att göra alla inspelningar så häftiga som möjligt måste jag ha rätt utrustning! Som till exempel när jag ska filma snowboard filmerna måste jag fixa lite nya snowboardkläder så man ser lite proffsigare ut! Måste börja spara pengar... Hatar att spara pengar. Hihi.

Men nu tror jag att jag ska dra och kolla på någon film eller nåt innan jag börjar spela cod 4! Ha det så bra kära människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0