Film, film, film

Hojsan! Jag mår jättebra! Om ni ville veta. Just nu sitter jag och klipper lite film (oj, vilken chock). Men jag håller på med Skrillex videon och den är snart klar! Den börjar bli bra ska ni veta. Men vi får se hur det blir. Har fortfarande ont om material men det löser sig.
Idag efter skolan gick jag och Elsa till ica stop och skulle köpa red bull och billys pizza. Då tänkte jag "varför inte ta med sig lilla kameran och se vad som händer". Det visade sig bli en ganska bra film faktiskt. Bättre än vad jag trodde att de skulle bli! Tänk va kul man kan ha när man går till ica. Här är den!
Ah juste! Jag glömde helt bort att vi spelade in när Elsa sjöng en av sina låtar idag. Den blev också grym! Gitarren lät lite bättre än vad den brukar göra och Elsa sjöng superbra som alltid! Är så stolt över min lillesyrra! Hon vann talangjakten i skolan idag. 500 spänn! Hon är fan bäst. Älskar henne! Kolla på henne när hon sjunger nu!
Men nu ska jag koncentrera mig på Skrillex videon! Vill verkligen att den ska bli bra! Tjarå!

Kommentarer
Postat av: Elsa

Älskar dej Asto! Du är bäst <3

2011-10-27 @ 17:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0