Creole fries

Hejsan! Vill berätta en massa från gårdagen! Det var nämligen en extra mysig dag igår. Efter skolan så träffade jag Matilda och vi åkte till lilla staden. Vi var skit hungriga så de första vi gjorde var att gå till Max och käka. Supergott som vanligt! Hjälpte Matilda beställa för hon visste inte hur man sa. Men sen gick de ju bra! Haha. Vi beställde ett Suprememål med creole fries. Så himla gott. Ni anar inte.
När maten var uppäten så fortsatte vi vandra lite i gallerian (fan va fjantigt de lät att säga så) för att leta efter en keps till Matilda. Hittade väldigt många men ingen som passade bra så det blev att hon köpte en mössa istället. Den är väldigt fin ska ni veta.
När mössan var köpt stack vi till godis affären vid Sergels torg och köpte godis för 50 spänn. Gott äre asså. Så satt vi vid konserthuset och var lite småkonstiga som vi brukar vara.
Glömde å berätta om alla kändisar och knäppisar som vi såg! När vi klev av tåget vid östra så såg vi en kvinna gå på spåret... Hon såg ut som en helt vanlig kvinna men hon va på helt fel plats. Jag undrar verkligen vad hon höll på med. Sen när vi fortsatte gå så såg vi Marie Serneholt ligga på marken och skrika. Ja... dom filmade någonting precis utanför dörren ner till tunnelbanan. Så jag sa till Matilda "Kom vi går där dom filmar så vi kanske kommer med på tv". Så vi gjorde det. De va ju lite kul. Sen på tunnelbanan såg vi den söta killen från filmen "Rosa" om ni vet vilken jag menar. Och sen såg vi killen från Fredagsmys reklamen! Häftigt.
Sen åkte vi hem på kvällen och bestämde oss för att dra hem till henne. Där chillade vi lite vad datorn och sen stack jag hem. En underbar dag måste jag säga. Matilda är så grym! Så jävla roligt att vara med henne. Hon är bäst! Älskar dig Matilda.

 

Gulliga Matilda med någonting på huvet... Vet inte riktigt vad det är... Men en sån ska man kanske skaffa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0