McNuggets

Ajusteja... Hej! Idag så ska jag dra till Täby C med Jessika och vi ska köpa saker. Jag kunde sagt shoppa men nu sa jag inte de så... I alla fall, de kommer bli grymt eftersom jag för en gång skull fått tag på lite pengar. Har massa saker som jag måste köpa! Och så vill jag käka på "donken" som ungdommarna kallar de nu för tiden. Dom har ganska okej mat där faktiskt. Inte hamburgarna! Bara McNuggets. Max är så himla mycket godare. Visst håller ni med? A va bra.
Naej nu så ska jag hitta något å ha på mig idag. Känns som om jag inte har några kläder alls... Jag får väll bli nudist. NEJ GUD NEJ! SKA INTE ÄNS TÄNKA TANKEN! USCH. Ajusteja... Nu blev de lite konstig stämning så jag ska nog säga hejdå. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0