Förlåt... typ

Hejsan! Förlåt att jag inte bloggat på typ ett år eller nåt! Inte för att någon bryr sig men man skriver väll förlåt ändå liksom. Men jag har verkligen inte orkat. Lovat att jag skulle skriva om gamex å så också. Men de orkar jag inte skriva om heller. De har hänt en massa roliga saker faktiskt. Men som sagt. Orkar inte. Haha. Så från och med nu så blickar jag frammåt!
Om några sekunder ska jag resa mig från min lilla mysiga stol och gå till Ica Stop för att köpa gäst till mina kanelbullar. Japp. Kanelbullar. Jätte random men jag blev så sugen på kanelbulle deg. Så de är min sysselsättning resten av kvällen! Blir nog lite spelande också såklart. Men nu ska jag dra så tjenamors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0