Digitalt skapande

Tjenare! Igår så hände inte så mycket. Bestämde mig för att rita lite i photoshop bara. Då blev det att jag ritade min polare Alex. Det blev ett ganska bra resultat. Men man kan se att jag blev lite lat efter ett tag eftersom håret är ganska slarvigt gjort. Hihi. Men det blev väll bra ändå. Så här ser den ut:
Vad gör jag just nu då? Jo jag har digitalt skapande och det är ju inte så himla skoj. Vår lärare tror att vi är 5. Men det är vi faktiskt inte. Sååå det kan bli lite jobbigt om man säger så. Sitter bredvid Elin btw! Hon är en toppen tjej!♥
Jessika är inte här... Så jag är ledsen. Läser du detta så saknar jag dig Jessika! Kom imorgon! Hihi puss♥

Kommentarer
Postat av: Jessika!

Va söt du är Astird! puss <3

2011-11-29 @ 10:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0