Billys Pizza

God morgon flickor och pojkar! Ska berätta om gårdagen, vilket var en väldigt kul men jobbig dag. Började med att käka billys pizza när man vaknar. Det är inte helt fel asså. Sen efter det så körde jag bil igen! Grymt kul som vanligt!
Efter bilkörningen så åkte Elsa och jag till Holiday Club för att bada. När vi skulle betala så märker jag att det kostar 175 spänn för en vuxen att bada! Helt jädra sjukt! Ursäkta språket. Så när jag såg det sa jag till snubben i "kassan" att Elsa va 14 år. Då blev det lite billigare i alla fall. Men de dåliga me att de var så dyrt va att nu hade vi inte råd med att äta på Max längre. Som vi nämligen planerat att vi skulle göra efter badet. Vi saknade 10 kronor för att båda skulle få ett gott supreme mål... Då blev jag ledsen. Så Elsa och jag gick runt i badet och letade pengar. Det gick inte så bra för vi hitta inget.
När vi badat klart så skulle vi dra till Åre torg för att köpa Comviq surf grejs så att internet ska funka, och så skulle vi på något vis äta på Max ändå. Bara att när vi kommer till Åre torg så är kiosken(där vi ska köpa internet) stängd... Sen går vi vidare till Max och då står de på dörren "Idag stänger vi kl 18 eftersom vi vill göra er förbannade". Kanske inte riktigt så men ni förstår vad jag menar. Så ingen Max blev de heller!
Efter de kaoset så kom pappa och plocka upp oss och vi körde till Ica istället och köpte massa gott! Oj va mycket "och" de blev. Aja, så nu blev det pannkakor med nutella, bananer och jordgubbssylt istället. Det är ganska gott de med asså!
Idag så ska jag nog köra lite bil igen, ta det lite lungt och sen övertyga pappa att jag och Elsa ska få bowla igen. Haha. Det är ju så kul å bowla. Aja, nu börjar jag bli lite hungrig. Ska nog ta en liten billys pizza eller nåt. Fan va vilken tjockis man är! Haha! Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0