Åre!

Tja! Hur står det till? Det står bra till med mig faktiskt. Fast just nu sitter jag. Har så himla mycket att berätta om lovet och allt möjligt. Vet inte var jag ska börja.
I fredags så körde vi spökboll i skolan. Skolan kallade de för "Spookboll" vilket va helt efterblivet. Men i alla fall så körde typ alla klasser mot varandra och hälften av våran klass hade gått hem. Så de var lite svårt för oss som var kvar om man säger så. Även fast vi förlorade varje match så var vi grymma ändå!
Efter spökbollen var slut så började jag vandra hemmåt. På hemvägen så träffade jag på Nell och de slutade med att vi vandrade hem till henne! De var riktigt kul att vara med henne.
På lördags morgonen så åkte vi upp till Åre. De tog hela dagen. Väldigt tråkigt ska ni veta. Men Elsa och jag kollade på lite film och lyssnade på musik så de va ju lite mysigt.
Söndag latade vi oss bara och gjorde ingenting. Måndag så käkade jag och Elsa på Max och gick in en snabbis på Stadium och hittade en jättesnygg jacka! Så himla fin asså. Efter det stack vi å bowla. Jag ägde! Haha. På en bana bredvid oss så var de en kvinna med sina små barn som bowla. Och den lilla flickan fick en strike och hennes mamma bah "Lägg av! Din gris!". Jag garvade ihjäl.
Nu ska ni höra på grejer! Jag körde bil för första gången igår också! Råkade glömma att det är högertrafik i Sverige... De kanske inte var så bra. Hehe. Och idag körde jag bil för andra gången! Det är grymt kul! Gick riktigt bra tycker jag. Körde i 80 på en riktig väg till och med. Coolt va?
Men nu tycker Elsa att jag ska sluta vara inne på datan. Vi håller på att kolla på The Bounty Hunter. Ganska bra faktikst. Men ha det så bra! Hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0