Tomb Raider Underworld!

Jag hade tänkt att prata om "Tomb Raider Underworld" idag. Spelet är till Wii, och det handlar om Laura Croft som hoppfullt ska försöka hitta sin försvunna pappa (utifall att han fortfarande är vid liv). Och på vägen är hon tvungen att hitta ledtrådar så att hon ska hitta honom. Hon reser runt om i världen till exempel Thailand och Grönland. Men då möter hon många farliga djur och läskiga monster så hon behöver använda sina vapen för att skydda sig.

Jag gillar det här spelet jätte mycket. Det är jätte spännande att spela för att det är alltid nya ledtrådar att lista ut och nya spännande saker som händer, men om jag säger vad så förstör jag spänningen. Väldigt häftigt spel och väldigt bra gjort! Men om jag ska vara ärlig så är det riktigt läskigt ibland.. för när monster dyker fram från ingenstans så börjar det spelas läskig musik och man rycker till och börjar skrika. "Tomb Raider Underworld" är ett toppen bra spel! Köp det om du är beredd på att bli rädd!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0