Opererat stortån...

Hej! Idag så har det vart en ganska smärtsam dag eftersom jag opererade stortån i morse :S Först var det bara meningen att pappa och jag skulle gå till för att prata om hur vi skulle göra med min tå eftersom jag haft någeltrång i typ 1 år... Men sen så sa hon: Om ni har tid så fixar vi till den nu! Och jag bah: mm aa hhehe.. Och sen fick jag gå in i ett sånt där rum och lägga mig ner på "operationssängen". Då skulle hon bedöva.. SHIT! Det var inte så trevligt. Men det fanns en annan sjuksköterska där som jag bröt handen på medans(eftersom jag klömde så hårt.. det där lät jätte fel men jag tror ni fattar) jag fick bedövning. Efter det var jag jätte skakis och skit nervös :S Ska inte gå in för detalierat på vad som hände sen för då blir ni illamående haha :)

Efter allt var klart åkte jag och pappa till Max och åt lunch eftersom jag missat lunchen i skolan. Nu tänker jag "varför gå till skolan efter operationen" aja de va så de blev xD Så sen i skolan blev det lite film kollning (va?) och lite chill. Men på engelska lektionen börja bedövningen släppa.. det börja göra riktigt ont. På SOn så blev det mycket värre och jag behövde gå till skolsyrran för att ta en ipren eller va de nu va jag tog x)

Pappa hämtade mig sedan efter skolan va slut och så åkte vi hem. Då försvann all bedövning och FYFAN (ursäkta språket) det gjorde så himla ont att man vet inte vad man ska ta sig till. Det går inte precis att gå utan att skrika vid varje steg man tar x) Men det börjar bli bättre och det är jag väldigt glad över :)

En helt anna grej som inte har med saken att göra är att jag har haft tid å ladda ner en massa ny bra musik! Har bränt en ny skiva också hehe... En av låtarna jag fixa va "Feel Good Inc" med Gorillaz. Så här låter den:

Lite udda video. Och lite udda musik. Allt är udda men jag älskar den! :D

Kommentarer
Postat av: frida

skulle aldrig läst detta inlägg... va just och opererade min tå, och än gör det inte så ont ;P

2011-06-01 @ 14:09:04
URL: http://hansson.devote.se
Postat av: astrid

haha ajdå :S men du klarar dig nog ;)

2011-06-01 @ 16:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0