MVG+!!!

Tjena! Det var en liten speciell dag idag för att jag började kl 11.30 tillsammans med min syrra Elsa. Då cyklade vi ändä bort till Skavlöten för att orientera. Jag följde med för att jag ville höja mitt betyg i orientering som då hela dagen handlade om :). Förra terminen hade jag VG så det var väldigt viktigt att få MVG nu. Annars kunde jag lika gärna stanna hemma ju ;). Aja, jag sprang med min syrra och hennes kompis Linnea och det var det jobbigaste jag någonsin gjort asså! :O Jag mådde jätte dåligt, va kallsvettig och orkade inte äns sitta ner :S Men jag bet ihop för jag var tvungen att hitta alla kontroller. Och så såg jag en orm hihi ^^ I alla fall så hittade vi alla kontroller förutom 2 så då sa vår lärare att vi bara skulle få VG och då blev jag jätte besviken :/ MEN!!! Sen sa han: Eftersom ni varit så duktiga så ger jag er 12 minuter på att hitta de två sista. Och vi bah: IT'S ON BITCH! Kanske inte så då men ni fattar vad jag menar :) Vi hittade kontrollerna och då sa han: GREAAAT JOB! MVG+!!! Och vi bah: JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! SHIT!!! BRA!!! Och sen ville jag ha en festis men dom var slut!!!!!!!! ARGHH! Aja, sen åkte Elsa och jag hem (med cykel). Och då duchade(stavning? ^^) åt en snabb lunch och jag skyndade mig till nationella provet i engelska. Jag hann precis :) AA men det var min dag de hehe :) Hare så bra :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0