Mina syslöjds projekt!

Som jag sa så har jag gjort en massa grejer på syslöjden under 9an. Till exempel så sa jag ju att jag skulle göra en snowboard tröja... den blev inte så lyckad. Ni får se nedan varför. Sen har jag gjort en OnePiece och en halsduk. Idag på lektionen gjorde jag 6 stycken örngott i konstiga mönster. Bara för att jag inte fick börja på något stort eftersom det var sista lektionen. Här har ni lite bilder på mina små projekt!



Min snowboardtröja. Den blev ganska fin men jag glömde att göra måtten runt magen eller vad man säger. Så nu är den jättelång och smal istället. Aja, på sommarn kan man springa runt i den utan byxor.




Min OnePiece. Det blev lite mer som en pyamas men den är mysig i alla fall. Tyvärr har det redan gått hål på den. Aja, det är väl bara att laga antar jag! Justeja! Elsa är modell på den här bilden.



3 av örngotten jag gjorde idag. Det är jätte fula mönster men det var faktiskt meningen. Ville göra dom speciella.



De andra 3 som jag gjorde! Tycker att dom är lite coola faktiskt. Gjorde bara en med detta mönster först men sen så tänkte jag "Oh.. det skulle kanske se lite coolt-nördigt ut om alla mina kuddar var lika färglada och i samma mönster". Så då gjorde jag två till på 10 minuter! Haha.

Kommentarer
Postat av: Ek

Fint :)

2011-05-31 @ 22:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0