Super Monkey Ball Banana Blitz...

Har spelat Super Monkey Ball Banana Blitz som är till Wii.... NEJ säger jag.. Det var inte nåt av det bra spel som jag spelat.. Fattar inte riktigt vad det handlar om. Bara att det är massa apor som ska samla bananer i olika banor. Man måste samla in alla bananer på en bana för att komma till en annan och när man har klarat ett visst antal banor så kommer man till en ny värld.

 

Jag gillar inte det här spelet alls faktiskt... Det var skit dyrt och så fick man inte ha nå roligt med det heller. Fan också! Ursäkta svordommen. Och namnet då! Super Monkey Ball Banana Blitz! Hur långt är inte det? Lite överdrivet tycker jag. Det var inte alls värt alla pengar. Och det är ganska svårt också för man har Wii kontrollen i handen och ska luta den åt alla håll så att apan i bollen ska åka i banan och fånga alla bananer. Jag rekommenderar det inte... så köp det INTE!! Men ibland kan det vara kul på vissa minispel men annars är det inte roligt alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0