Lite shopping

Hejhej! Sry att jag inte bloggat mycket i helgen. Det har vark fullt upp med att ta det lungt. Sen har det också vart fullt upp med shopping. I lördags åkte jag till Kista centrum och köpte två tröjor från New Yorker som var på rea och kostade 79kr styck. Dom tyckte jag var väldigt fina och färglada och passar bra till när jag ska segla, mysa, ha i skolan och åka snowboard i. Det var därför jag tog dom i den allra största storleken också. 

Idag åkte jag till Kista igen! Men innan det så spelade Elsa piano på nåt musik cafe eller va det nu kallas. Hon var jätte duktig. Sen efter det åkte jag och mamma (tillsammans med mina konfirmations pengar som jag inte användt än) till Kista och kolla på smycken och liknande. Då hittade jag en jätte cool klocka, en ring och några vanliga örhängen. Är väldigt nöjd nu om jag säger så. Har skit mycket pengar kvar men när ska jag använda dom liksom? Jag använder typ aldrig smycken. Aja, här är lite bilder!






Hare bra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0