Sly 4?

 Shit! Jag kan inte tro mina ögon! Kommer det komma Sly 4? :O Jag såg en trailer med det nya spelet men var den äkta eller inte är frågan!? För er som inte vet vad Sly är så berättar jag kort nu:

Sly Raccoon var det allra första spelet och det är väldigt barnsligt. Det handlar om att Sly (tvättbjörnen) springer runt i banor för att komma till Clockwork (stor fågel) för att sen förstöra den/honom/henne?.. hehe... Det är inte riktigt lika bra som dom andra spelen men det är ju för att det är så gammalt.

Sen har vi det andra spelet som heter Sly 2 Band of Thieves och det är lite bättre eftersom nu får man välja mellan tre olika figurer att spela som. Man kan vara Murray, Bentley eller då huvudpersonen Sly såklart! Spelet är fortfarande väldigt barnsligt men så länge det är roligt spelar det ju ingen roll! I det här spelet ska man samla ihop alla Clockworks delar som man förstörde i förra spelet.. för att sen förstöra delarna en gång för alla.

Sista spelet heter Sly 3 Honour Among Thieves och kvaliten på spelet är väldigt mycket bättre än de förra spelen. Nu kan man till och med spela med 3D glasögon och det tycker jag är väldigt häftigt! I det här spelet så samlar man ihop ett gäng med massor av andra tjuvar för att få tag på en skatt som ligger på en ö. Det är ett väldigt roligt spel som jag rekomenderar till ALLA även om det är lite barnsligt.


Nu är bara frågan om Sly 4 kommer komma... Jag hoppas verkligen det!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0