Nu ska jag bli blond!

Tjena! Som ni vet så lyckades jag inte så bra med att färga håret igår... Så idag måste jag fixa till det ^^ Hoppas det funkar idag annars dör jag :S Nu ska jag jag blir riktigt blond asså! (Hoppas jag...)

Men först och främst innan allt det här så ska jag träffa sara i täby c och vi ska gå till clas olsson eller hur det nu stavas :) Där ska vi kolla på lite hjul och sånt haha x) Anledningen till att vi ska göra det är för att det är till ett science projekt (NO som man säger på svenska språket) Sen ska vi åka hem till nån av oss och jobba stenhårt på vår presentation! :)

Såklart får jag inte glömma att det är Eurovision Song Contest idag och det är ju faktiskt tradition att kolla på det. Det är faktiskt lite spännande nu när Sverige faktiskt gick vidare (jag säger lite mycket faktiskt märker jag). Aja, jag kommer att sitta och heja på Sverige hela kvällen, för Eric Saades låt är faktiskt inte så dum :) Nuuu.. är det dags för mig att säga "Hare bra" igen.. Så här äre: Hare bra!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0