Matilda!

Heeeeeeeeeeeeej :) Idag så gick Elsa och jag till täby c.. Inte kanske det roligaste stället menmen.. Aja, där köpte jag en ny tröja, lite smink och hårfärg... För nu till sommarn vill jag vara blond. Så när vi kom hem från täby så färgade vi håret på mig. Resultatet blev inte så lyckat... det blev eldfärgat typ.. vet inte riktigt hur jag ska fixa detta problem hehe... Aja, sen på kvällen träffade jag Matilda och vi gick till ica för att äta lite gott och köpa lite gott och så x) Sen gick vi hem till mig och kollade på en skräckiiiiis! Den var riktigt ruggig faktiskt :) Men nu har hon gått hem och jag saknar henne :( Om du läser detta Matilda så HEJ! hihihi :D Här är en liten bild som jag snodde från fb hehe :) Man kan se lite av mitt oranga(vet inte hur jag ska skriva orange..det är väldigt svårt) hår :)



Ha en fortsatt trevlig kväll alla gossar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0