Seglarläger!

Hejhopp!  Mycket har hänt sen jag slutade 9an i onsdags. Det har varit fullt upp så därför har jag inte bloggat någonting. För det första så åkte Elsa, pappa och jag till Nynäshamn direkt efter avslutningen för gå på seglarläger. Imorgon har vi en dag "ledigt" från seglarlägret och ska fortsätta på söndag. Det är ganska kul tror jag... Fast jag och Elsa är ganska mycket äldre än alla andra som går där så det kan vara frustrerande ibland. Men en jättebra sak som hände idag var att jag Elsa och en kille som heter Leo vann en seglartävling med en 606 (en ganska stor båt men mindre än en riktig stor segelbåt, vet inte hur jag ska förklara).

Sen en annan skitbra sak som hänt är att jag skickade in en ny serie till Smosh (några killar från youtube) och i det nya "Ian is bored" avsnittet så läser dom upp hela min serie! Fatta hur glad jag är! Det har hänt mig två gånger! Kan visa det sen men det finns inte uppe på youtube än så ni får vänta lite. 

Nu ska jag ta det lungt ikväll och springa och kolla på Criminal Minds som redan har börjat! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0