Grönan!

Tjenatjena! Förlåt att jag inte har bloggat på jättelänge! Men anledningen till att jag inte gjort det är att jag vart i Söderhamn. Och det var jätte trevligt för min polare Philip va också me i Söderhamn. Vi spela typ cod hela tiden. Kom hem i måndags.

Sen igår så var klassen på grönan hela dagen och det var skitkul! Vi stack till spökhuset och det var så himla obehagligt... Precis när vi kommit in så är det två läskiga monster som skrämmer oss och alla förutom jag satt typ i trappan och skrek. Jag borde nog stannat kvar med dom för när jag gick vidare ensam och ropade på att dom skulle komma, så gick en av de läskiga killarna bakom mig och viskade läskiga saker. Jag försökte putta bort honom men han följde efter mig hela tiden. Jätte läskigt.. Men det som var läskigast var när Nora och jag skulle kolla på en grej eller va de va... Då kollar vi bakom oss och då ser vi en mumie som springer mot oss! Asså ni fattar inte hur läskigt det va! Åkte hem från grönan med Nell och Sara runt 10 och när jag kom hem så var jag helt slut. Mina ben gjorde jätte ont och jag kunde inte somna... Men som tur va så slutade jag skolan 9:40 idag så nu kan jag vila. Hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0