Kista Centrum

Tja! Idag kunde jag äntligen börja på min snowboardtröja på syslöjden! Det kommer säkert bli jättebra när det när klart :)Annars hände det inte så mycket förutom att syster Elsa och jag (Astrid) stack till kista centrum efterskolan och köpte lite roliga grejer. Totalt blev det ett par jeans, en t shirt från new yorker, salta jordnötter och godis från öb och till slut kill bill till psp från game. Gissa hur mycket kill bill filmen kosta? 4kr!!! Så himla bra!! För när jag gick till game förväntade jag mig att det skulle kosta 99kr och sen i kassan hon ba: vi har sänkt priset på denna vara.. nu kostar den 4kr iställlet, går det bra? Och jag ba: JA!! Det går jätte bra! Haha!

Ha en trevlig kväll!
Astrid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0