The Sims 2!

Jag älskar The Sims 2!! Haha xP Det kanske inte är det coolaste spelet men det är väldigt roligt :) Det blir ännu roligare när man laddar ner en massa nya kläder och hår för då kan man göra riktigt tjusiga gubbar :) Då kan man göra kändisar och monster och vad som helst. Har du Sims 2 så gå in på Sims2.com och ladda ner! Spelet blir mycket roligare jag lovar! I alla fall... nu är det så att det funkar inte för mig att ladda ner!! AHH!! Så nu är jag fast med fula kläder och fult hår och allt :( Anledningen till att det inte funkar är att jag registrerade mitt Sims 2 på en annan dator förut som vi nu har slängt...  Vilket leder till att jag inte kan använda samma kod igen för att kunna ladda ner.... Bajs... MEN Elsa och jag har kommit på en lösning! Vi beställde ett nytt spel igår x) haha.. sen beställde vi också student liv grejs och något prylpaket med IKEA möbler ^^ Det blir spännande! Hoppas det funkar att ladda ner saker efter det! För annars blir jag nog ganska sur asså xP



Så himla bra spel!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0