Smosh!

Tjena igen! Måste bara snacka lite snabbt om Smosh. Smosh är två killar som heter Ian Hecox och Anthony Padilla och tillsammans blir de Smosh! De gör skitroliga filmer på youtube och har också en egen hemsida som heter smosh.com... inte så svårt att lista ut kanske. Jag skickade ett "fan mail" till dem för ett tag sen och då hade de en video där dom öppnade alla "fan mails"... gissa då vilket brev som de öppnar! De öppnar MITT brev! De snackar om MITT brev! Gissa om jag blev lite galen då! Haha. I brevet hade jag gjort en liten serie till dem. Den var jätte slarvig så nu har jag skickat en ordentlig och fin. Undra vad dom tycker om den då! Ian och Anthony är typ min största idoler! Love them! I alla fall, här är videon! Spola fram till 5:10 om ni vill se när de snackar om mig!

Så himla häftigt! Jag kan fortfarande inte fatta det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0