Snart är det sommar!

Hejhej! Nu är det dags för mig att börja blogga igen! Efter påsklovet menar jag ^^. Det är kanske inte det roligaste att göra men har inget annat för mig så då blir det bloggen som gäller! I alla fall... idag så slutade jag jätte tidigt som vanligt och det var jätte skönt! :D Slutade kl 1 ^^. Men något som är ännu bättre är att det snart är sommar!!! WOOHOOO! Dööör av längtan.... För då ska jag till Spanien, Åre, Söderhamn, Nynäshamn och mycket mer! Sen så har Elsa och jag lovat att vi måste ta massor av fina bilder hela tiden så då kanske jag lägger upp mer bilder här ;). Aja, nu tror jag att jag lättar! Hare bra! :)


En bild från förra sommarn med mig i lila bikini i mitten.. Som tur va så har jag köpt en ny ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0