Ben, Jerry och Astrid

Oj va mycket saker som hände idag! Det är inte klokt! x) Först och främst var det de tråkiga nationella provet.. lätt som en plätt tyckte jag.. fast ibland var det svårt som en vårt...a... hahaha xD Jag ska sluta skoja nu.. nu är det allvar! Det gick ganska bra på provet och jag är nöjd med min insats :) Aja, efter provet var det lunch och då passa Cornelia och jag på att gå hem till henne för att hämta idrottskläder eftersom vi hade glömt ^^. När vi hämtat kläder var vi tvungna att springa hela vägen tillbaka för att komma i tid till engelskan.. -.- Jag är fortfarande helt slut... A och sen hade vi engelska och efter idrott. Då körde vi kryssarkung och jag fick en hård boll rakt på ögat :) AJ! :) Haha.. Och nu är jag hemma och ikväll blir det jag, ben och jerry som umgås. Vi ska kolla på nån bra film tror jag :) Härligt :)


Ps. Phish food är min absoluta favorit!!!! GÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0